Prao silversmed!

Hejsan , denna veckan praoar jag hos en silversmed. Första dagen har varit super rolig. Jag ville verkligen inte gå hem. Jag har skissat lite på smycken och börjat med 2 smycken som är egen designade. Skall bli ett till mig och ett till Saga twinniii<3 eftersom Saga läser min blogg kan jag tyvärr inte säga mer än så förän hon fått sitt smycke vilket blir om 17 dagar iihhhh<3 kommer därför inte heller lägga upp några bilder förens kanske efter. Men iaf har varit roligaste Måndagen på länge. Nu skall jag se vad min galna lillebror och hans kompisar håller på med. Det väsnas nämligen överdrivet mycket i hans rum , puss!



Bild från i Lördags :)

Kommentarer
Postat av: sagAAA såklart?!

omg can't wait i'm so excited! LOVE U GIRL! <3

2012-05-07 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0