prao dag nummer 2

Praoen idag har varit bra. Gårdagen var dock roligare men alla dagar kan inte vara lika eller hur?. Jag har bland annat städat väldigt mycket och putsat smycken osv sedan har jag jobbat vidare med smycket till Saga och det till mig. Hoppas det blir bra. Är inte direkt så duktigt på detta ännu. Så ganska mycket fel osv men man lär sig av sina misstag. Grymt tacksam att jag iaf alltid började med mitt så Sagas blev bättre. Hon skall såklart få det finaste. Inget annat duger åt underbara hon. Sen kan jag fortfarande inte fatta att jag får lov att göra i äkta silver. Så coolt. Fick stämpla en stämpel på baksidan som stod för just att det var äkta silver. Middagen idag bestod av kinamat som mamma hade med sig , super gotti. Nu sitter jag i min säng och bloggar som ni kanske förstår. Har nyss tagit en varm dusch skall snart fixa matsäck tills imorgon. Kram !



Här får ni en till bild på min Jedward pärlplatta och jag ^.^

Kommentarer
Postat av: saga

du är bra bättre bäst älski <3

2012-05-08 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0