känns inte sådär toppen

Vill bara skriva av mig lite. Trots allt är detta en slags dagbok öppen för alla att läsa och man skall kunna skriva av sig. KAnske inte direkt om allt men mycket. Skolan känns allmänt bajs just nu. Blev skit sur när jag fick höra en sak idag. Kanske är jävligt löjligt att bli sur över men jag tyckte inte det. Allt förändras åt det sämre håller. Vill bara att allt skall vara som förut. Känner mig helt jävla forever alone. Vill flytta till Lunda och bo granne med Saga. Så kan vi gå på samma skola och göra läxor ihop , jepic äventyr, fangirla osv osv osv. FAN att det inte va så. Hon och jag det skulle vara TOPPEN. Men istället går jag på min skitskola och är helt jävla forever alone. AAAJJJA , det vet lite om det. Bryr mig seriöst inte om vilka som läser detta. Ta åt er! HJAHAHHAHAHHAHA MOOOHHAHAHHAHA. Nää , men alltså gott folk tänk lite innan ni behandlar andra som skit och tänk innan ni gör saker/säger saker. Det kan ha riktigt jävla dåliga konsekvenser nämligen. Som denna specifika grejen. ÅHHHHHH SAKNAR MIN SAGA! HON ÄR MIIIIIN OCH JOHNS ;)



Nu skall jag sätta på "Saga och Mathilda party" lista på spotify den är blandad med bara Britney musik och Jedward. Bäst ever, haha. Skall checka bloggar och bdb. Sedan blir det att jobba på en sak till Saga. Bilder kmr nästa vecka när hon fått den eller senare i veckan. Skall även se BB.




Såhär kunde det se ut när jag solade förut :)




Kram och bajs bajs

Kommentarer
Postat av: saga

Du är så underbar, det finns inga ord. Önskar du var bredvid mig nu hade kunnat skriva den där texten till dig helt ärligt du är bäst älskar dig så mycket THERE ARE NO WORDS! Och du är endast min och Edwards, ok? OK! <3

2012-05-21 @ 22:08:32
URL: http://hitd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0