JÄVLA HELVETES SKIT!

Har nu suttit i över 1h och försökt att göra 3 super långa inlägg med Disney gifs. Men det blir bara cp :o laddade upp allt men dom kmr huller om buller ovan på varandra och förstör för andra inlägg. Helvete :( aaaajja blev att radera alla inläggen jag jobbat med vilket känns sådär :/



Det stod bland annat detta...

Visst är det omöjligt att inte gilla Disney filmer? alla gör det!
Jag har älskar Disney sedan jag öppnade ögonen och jag älskar det fortfarande.
Det är verkligen något magiskt!

Det är ngt speciellt med detta. Jag skrattar jag gråter jag leer alla möjliga känslor samlas. Åhh, borde verkligen ha en Disney kväll och bara se en massa Disney filmer.
Min absoluta favorit Disney film är "Aristocats" den är så unik , haha. Men den har sin speciella charm ;)










Nu skall jag snart sova tror jag , God natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0