Instagram, dagsplaner och ny ideé!

Weeehhooo godermorgon kära trogna läsare!
Idag skall jag chilla på livet och ha det allmänt gött , haha yes. Nej men mamma kmr snart hem och då kanske vi drar oss till Grebbestad och kollar på Youngblood. För er som fortfarande inte vet känner jag Simon i Youngblood. Men det är la dags planen. Tänkte testa att göra sockervatten frisyr fast det blir nog ngn annan jag för nu skall jag duscha.


Hanna i BB med sockervatten frissa.

Sedan så skaffade jag Instagram igår. Julia tjatade och tjatade om att jag skulle fixa det så tillslut gav jag mig. Men nu är jag besatt det är ju faktiskt sjukt roligt. Ja iaf ville jag säga att jag tycker ni skall följa mig itstildadude heter jag där. FOLLOW FOLLOW FOLLOW så blir jag super glad och vem vet är du en intressant person följer jag tbx.

Btw , världens bästa twini Saga hade en as bra sak på sin blogg. Att hon lägger ut dagens låt. Så nu skall jag vara en wannabe Saga och börja med det ;) HAHHAAHA



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0