I ÖVER MORGON!

I över morgon drar jag till min andra hälft Saga. ÅHH vad taggad jag är. Hon är verkligen bäst!

Det är sånt här som får mig glad , tack finaste twin! (denna kommentaren fick jag av henne)


Saga
Du är så underbar, det finns inga ord. Önskar du var bredvid mig nu hade kunnat skriva den där texten till dig helt ärligt du är bäst älskar dig så mycket THERE ARE NO WORDS! Och du är endast min och Edwards, ok? OK! <3

& ja Saga jag är endast din och Edwards :) <3 älskar dig !<3


Nu skall jag snart se ESC del final 1 :D det suger dock att vi inte får rösta i denna delen. Men jag litar på er andra Jedheads ni röstar så ducking mycket eller hur? :o <3 haha stavade inte fel det skall stå ducking!





funkar inte att ladda upp bilder nu sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0