bajs på mattan

Hej , är hemma från skolan idag. Kom ju hem från lägret igår och det var skit kul alltså helt underbart gäng. Efter några timmar vara alla kompisar med varandra så dom 16 dagar vi skall spendera tsm i sommar kmr bli awesome. Men hade as ont i huvudet och mådde illa igår när jag kom hem så orkade inte blogga. Sedan kunde jag inte sova förens 2 halv 3 typ så ja jag kunde helt enkelt inte stå upp imorse och sedan hängde illa måendet kvar. Men när jag satte mig i soffan för att kolla på tv så såg jag att det låg bajs på mattan. Snyggt verkligen , mamma hade glömt stänga pannrumsdörren så antar att ngn random katt har sprungit in och bajsat i vårt vardagsrum , fresht. Mamma skulle komma hem senare och städa upp det. Kan ju säga att jag inte tänker röra det , hehe. Jaja , nu skall jag se BB för orkade inte se avsnittet som gick igår. Dock vet jag att Vobban åkteb ut. Vilket var helt okej , gillar han inte direkt. Puss puss nu skall jag chilla på livet!




bild från innan jag drog på konfa läger°!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0