trött tjej halv sover , fin rubrik vah?

TjaO^^

Ligger i sängen och halv sover typ. Har legat här sen jag kom hem från skolan. Sett 2 avsnitt av Bones och BB som jag missade igår. Eller missade jag palla inte se det så somna. Hoppas jag orkar med det ikväll istället. Skall nog se på "30 grader i Februari" (en serie) som mamma och pappa bandade igår. Bra faktiskt. Annars så lyssnar jag på spotify. Mamma köpte premium till mig på Lördags. Om jag lovade att gå ut mer, hehe. Ja , hoppas jag kan hålla det löftet. Blir ju lättare nu när det är finare väder. Nu skall jag sätta på Honestly med Hot Chelle Rae. Älskar den låten <3

Puss!




Igga trötter tjej med mascara utan för.. kletades ut lite förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0