TRÖTT och allmänt piss...

Orkar inte ens börja inlägget med "hej". Känner mig inte på topp direkt. Förut strax efter jag bloggat somnade jag,hehe. La mig ner i sängen och på några sekunder så var jag i en helt annan värld. Sen vakna jag vid 7 av att pappa och Simon snacka om ngt precis utan för min dörr. Iaf missade middagen och var inte direkt hungrig så bad mamma göra blåbärssoppa. Vilket hon gjorde , bra. Vet inte om det är för att Jedward kmr på Lördag och jag inte får åka eller för ngt annat men jag känner mig allmänt piss off. Tror det beror på det men vet inte. Orkar inget jag skall faktiskt sova nu och klockan är bara 9 typ. Asså var ett tag sedan jag gick och la mig såhär tidigt. Till och med Simon är uppe som brukar lägga sig flera timmar innan. Nej men nu skall jag ta och sluta blogga. Har också fortfarande sjukt ont i armen kunde knappt borsta tänderna. Men som mitt liv ser ut nu så , hmm.. det kan vara bättre , fuck life. Tack och hej!







Den totala lyckan är totalt bortblåst..

I MISS U LIKE HELL .. YOU GUYS MEEN THE WORLD TO ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0