Taggar morgon dagen -- not!

Tjenare bloggläsare!

Sitter som i mitt rum och dunkar musik som nästan alltid typ. Lyssnar på lite äldre låtar eller ah låtar som är från typ 2007 elr ngt roligt och höra hur mycket den ändå förändrats. Taggar morgon dagen grovt.. eller inte. Friluftsdag åhh känns onödigare än nånsin att vandra runt i skogen och samla pinnar och stenar , låter det kul? svar: nej. För det är typ det vi skall göra imorgon. Hoppas jag blir sjuk har faktiskt lite ont i halsen. Helldre sjukdom nu än under lovet då det bär av till bästa mormor i Belgien :D. Nu skall jag försöka vara social med Sara som sitter på andra sidan rummet och läser en tidning. Btw nu är jag äntligen mer aktiv på twitter så ni vet. Följ mig @ItsTildaDude och jag följer tillbaka , puss!



Min mask jag håller på med på bilden i skolan , haha skall målas i Irlands flaggas färger , grönt , vitt och orange med litet Jedhead kmr bli grymt !"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0