stolt över en småsak.. :P


Hello, kom nyss hem från skolan. Chill dag, ganska roliga lektioner förutom matten.. jobbar med ngt skit program på datorn och det får piss. Hade även bild. Vi skall göra masker så vi fick skisa på dom. Här nedan kmr ni får se en bild på min fula skiss. Sen så jag jag stolt över mig själv. Jag tog bussen och gick hem. Istället för att åka med mammi. Är en små sak. Men jag åker nästan alltid med mamma eller så hämtar farfar mig. Men idag skulle mamma göra en massa saker och jag pallade inte att vänta. Jag hatar nämligen att åka buss.. sen så tar det 30 min att gå från där bussen stannar och jag vill bara hem så fort som möjligt. Så inte hela dagen försvunnit. Men ajja jag är stolt över det iaf. Ikväll skall vi till kusinen Melvin som fyller 6år. Han hade kalas i Söndags men missade det för Hedvigs dop. Men skall bli mysigt. Nu skall jag rensa min spotify lista och dela upp i olika listor , puss!



Haha , min skiss.. skall föreställa "Jedhead" och Irlands flagga ;) :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0