Sover hos Julia inatt!

Hejsan , grymt väder!
Vi satt ute i solen nästan varenda rast idag , i bara t-shirt , gött nu är det vår = närmre sommaren :D. Känner att skoldagen var riktigt lyckad. Fick nästan gjort klart Engelska uppsatsen och So uppsatsen bara lite kvar. Btw , gjorde precis dagens tabbe.. hehe. Sitter och käkar äpple i min säng tillslut är äpplet så litet att det typ går av på mitten och en halva ramlar ner bakom min säng. Nu är det så att min säng är av järn elr ngt så grymt tung att flytta. Men jag kan ju inte låta äpplet ligga där och rutna , äckligt. Så jag får la flytta sängen (om det går) , hehe aja det var dagens miss. Ikväll skall jag sova hos Julia och Sara. Sara skall på ngn fest så jag är väl mest med Julia antar jag. Skall bli super mys att snacka tjejsnack :D. Så jag får se om det blir ngn uppdatering ikväll isåfall från Julias dator. Eller ksk min.. hmm.. åter står att se. Nu skall jag sätta på ngn aweeessuumme låt på youtube eftersom min spotify dampar .. kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0