Smultron tvål och allmänt tråkig Lördag!

Hallo alla bloggläsare!

Ledsen för den sugiga uppdateringen igår. Jag hängde med Emilia hem efter skolan och sen sov hon hos mig så jag har knappt varit inne på datorn alls. Lördag idag då , super dålig dag. Var på bra humör men den förstördes vid frukosten , skall försöka bli glad igen om det går. Btw , mamma kom hem från sthlm igår gick en smultron tvål , åhh så gott den luktar. Riktig sommar, åhh längtar ännu mer till sommarn nu. Så jag sitter och luktar på den och lyssnar på "I´ll be there for you" med Bon Jovi , älskar den låten. Tänk dig en kille stå utan för din dörr och sjunga den , romantik på hög nivå. Ashton Kutcher gör det i filmen "A lot like love" en av mina favorit filmer faktiskt , super bra är den. Filmen är från 2005 tror jag här är trailern för er som inte sätt den, tipsar er verkligen om att hyra den.










Sen har jag även följt Emilia till bussen och efter det tog jag en härlig morgon promenad. Dock hade jag inte med mig jackan så frös ganska rejält. Ni får ha en bra dag , bloggar mer sedan! , puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0