Slänger in lite bilder från idag ...

...





Smulan imorse :)









Fina Alicia njuter av vårsolen :)






Nya bilder på väggen ... ( ksk inte så nya men har inte haft ngt att sätta upp dom med fören nu)






Knappnålar ^^





Nu hänger även Julia och Edward på väggen med fler Jedheads =:D




Här om dagen köpte jag lite saker att använda till min nya tavla jag skall göra :)


Stjärnor med dubbelhäftande tejp på ;) (tyckte det passa in bland Jedward bilderna)



Två glittriga A4 ark , i typ skummgummi elr ngt xd silver och guld såklart till killarna :)
(skall klippa ut typ "JEDWARD" i stora bokstäver elr ngt ;))


Sen köpte jag lim också ;)


Har nämligen så många mini bilder på killarna så jag tänkte varför inte göra en ända stor tavla. Så pappa tog hem kartong från jobbet. Får se när jag har tid att börja på den bara. Har gjort en förut och det tog ett tag ;) hehe :)


Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0