Redan Fredag!?

Hejsan fina underbaringar!

Precis kommit hem från skolan , mamma håller på att göra korv med bröd , gött. Var ett tag sen vi käkade det nu. I går kväll satt jag i 1 h och pärlade på pärlplattan som skall bli twillight bilden på mig och Edward. Stolt över att jag pallade brukar tröttna ganska fort annars. Så nu har jag gjort ca 1/3 :). Skulle redovisa mina so och engelska uppgifter idag också. Men precis när det var min tur på so:n så var det rast , typiskt. Men hann iaf redovisa min uppgift i engelskan om Dublin. Stolt över det också faktiskt. Känner att mitt utal var grymt bra. Åhh , happy :D. Så gör inget att jag får ta so:n på Måndag. Nu skall jag skryta , men det låter faktiskt som jag läst engelska längre än vad jag gjort. Tycker säkert bara jag men i mitt huvud låter det perfa. Nu skall jag nog se Bones efter å ha käkat korv med bröd , skall bli en chill helg. Åker ksk till gbg med mammi imorgon och shoppar nya skor mm, puuzz :D



En pärlplatta jag gjorde i höstas till John och Edward. Jag har gett den till dom så nu är den ngn stanns bland deras fan stuff ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0