Puuuuuh , skall bli gott med middag!

Hejsan hejsan , har precis blivit klar med att möblera om mitt rum. Tog si sådär halva dagen. Först var vi ju som sagt på marknad köpte en sak att ha tidningar i bild kommer eller video ;). Sen när jag kom hem har jag bara flyttat möbler , städat , ändrat om osv. Har även tagit bort alla mina tidningstklipp och posters från väggarna men skall sätta upp alla posters på en enda vägg om det får plats efter maten. Tidningsutklippen har jag sorterat in fint i en pärm , bilder kommer även på det senare. Mitt rum känns just nu väldigt tomt. Typ toma väggar och mer utrymme.  Lite för tomt för min smak. Men nu skall jag käka och sedan tar det nog 1-2 h att fixa det sista , kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0