Promenad med Alicia och Teo i fina vädret!

Kom precis hem från att ha varit ute i den fina vädret på en promenad med Alicia och hennes hund Teo. Vi var ute i nästan 2h tror jag , lovely. Vi gick till ett av mina favorit ställen. Vid havet och solen lyste så mysigt. Så snacka vi också en massa tjejsnack , haha. Nu skall jag börja städa , har ganska mycket att göra idag! Ganska kul att man vaknar och har absolut inget att göra och sen några timmar senare har man jätte mycket att göra ;) Puss!


To-do-lista idag!

Städa , dama , damsuga mitt rum.
Slänga kläder i tvätten.
Åka till morfar och skriva ut mallar till pärlplatte tavlor.
Scrapbooka ett dopkort till kusinen.
Fixa naglarna.
Börja pyssla med min stora Jedward tavla jag skall göra.
Sätta upp fler posters (mamma har köpt knappnålar nu)'
Göra klart spanska läxan.
Arbeta på engelska uppsatsen.
Arbeta på min so uppsats om dilemman.
Se BB.


Ja , jag får nog sätta igång. För när det gäller mig så är jag grymt trög när jag gör allt det där^^




Bild från Grönan i sommras när jag såg mitt liv för första gången... jag saknar sommaren så .. men jag saknar John och Edward more than anyting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0