När man har tråkigt...

..ja då kan det gå såhär :P
Man målar läpparna i en härlig röd nyans och leker med kamran.. hehe japp mitt försök till att få lite roligare.

Jag försökte iaf..


















och snälla fråga inte varför jag står med handen mellan bena.. vet inte men det är en reflex när jag står böjd framför en spegel.. fufu xd



Big smile :D















seriös? nej inte det minsta!








Haha , även jag har mina fula sidor..







Åhh, måste ta och göra ngt åt mitt hår,. det hänger liksom helt dött på sidorna, värre än fult!



Så packar man iför kvällen , ah! :D



Klart!'




När man fortfarande har tråkigt så går man över till att fota random stuff så som några av mina parfymer ..







och även min cupcake burk ville vara med på bild :3



En fin "bild" Julia scrapbookat till mig :3





Utan för ett av mina fönster .. hmm .. intressant ^^




Solen lysste så fint på skolgården förut :)


Nu skall jag bege mig hem till Julia :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0