Namnsdag , grattis..

God morgon!
Gick ju som sagt och la mig tidigt igår och nää det hjälpte inte fortfarande lika trött.. puh. Idag är det min namnsdag , kul. Tycker faktiskt det är värt att fira namnsdagar. Med bara ngt litet som en tårta elr ngt. Sedan fyller Smulan 9år idag (min katt). Glömmer därför aldrig hennes födelsedag eftersom den 14 Mars är min namnsdag och hennes födelsedag. Mamma skulle köpa extra god kattmat idag , hehe. Ni vet såndär på burk. Fast hon brukar ändå bara slicka upp "såsen" , haha. Skall göra ett inlägg speciellt tillägnat Smulan senare , nu skall jag upp och gosa lite med henne innan jag stixer iväg till skolan , kram!


En söt bild på Smulan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0