Morning!

God morgon!

Tänkte bara göra ett snabbt inlägg. Angående BB super synd att Hannah W valde att lämna BB. Hon var ju typ anledningen till att man kollade. Fast nu när man börjat lära känna karaktärerna så vill man inte direkt sluta kolla. Men tråkigt iaf. Han Rodney som ksk skulle få stanna kvar i BB huset. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag tycker faktiskt inte han skall få stanna. Röstade nej på det. För hur kul han än är så har han inte värdig att vinna. Han har ju missat 3 veckor? liksom dom andra har ju fan stått ut ett tag redan. Sen har han ju varit med ett år innan och det är fusk tycker jag. Nej ingen Rodney , enligt mig. Nu skall jag dra iväg till skolan , kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0