Möblera om?

God morgon , gött med Lördag!

Idag skall mamma jag och några andra på påsk marknad , mysigt. Men jag funderar på att möblera om i mitt rum faktiskt. Flytta sängen , hyllor , fotöljer osv. Sen vill jag ha alla mina Jedward posters på en vägg (om det nu får plats).. skulle bli mycket snyggare :). Sen tror jag att jag skall sätta alla tidningsutklipp i en pärm istället för på väggen. Eftersom den ändå mest är text på och inte så vidare snyggt ksk. Kmr inte känna mig så jepic är jag rädd för bara. Men jag är ALLTID ett lika stort fan även om jag sätter lite i pärmar, vill inte att mitt rum skall likna en 10 årings liksom. Men nu skall jag sätta på musik och börja ta ut grejer från rummet så jag får lite space ;) kram!


Bjuder på en bild på Johan Palm , har ju varit Palm fan en gång i tiden :) synd att han inte uppmärks sammas längre , saknar den tiden. Här signerar han min tröja i Hunnebostrand första gången jag träffade honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0