Lördag!

Hello , awesome igår tack för det Julia. Så som jag sov inatt så gott har jag inte sovit på eeevvviigghhhetter det är ngt magiskt med deras hus. Man sover så gott så det är inte sant. Så drömmer man underbara drömmar också. Nu är jag hemma igen. Sara kmr hit kväll och skall fläta mitt hår med en massa mini flätor. Så skall jag sova med dom så förhoppningsvis blir mitt hår lyckat till dopet imorgon. Sen kmr moster Lisa och Christoffer hit också och ser Mello med oss. Det är ju andra chansen ikväll och Youngblood skall tävla mot Sean Banan. Säger bara en sak RÖSTA PÅ YOUNGBLOOD. Fattar inte vrf alla gillar Sean banan han är ju.. nää kan fan inte beskriva han. Nu skall jag börja pärla på en pärlplatta. Skall bli twillight foto på mig och Edward i pärlor. Coolt!

Puss!



Har gjort några pärlplattor innan. Men jag har tyvärr ingen själv som jag kan visa elr jo en mamma gjort på mig men orkar inte ta kort på den. Sen har jag gjort en till John och Edward. Men den har dom fått redan. Känslan när man ger presenten John tittar en i ögonen och säger "Thank u , its awesome. How did u do this`?" . Man blir rörd. Sen dagen efter när deras turne buss svänger in och dom öppnar luckan och man ser alla fan saker dom fått. Och min pärlplatta ligger där i högen , enorm kärlek asså <3





En bild på när Sara flätade mitt hår i höstas , resultatet blev såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0