Livmoderhalscanser , sprutor och lite annat!

Hejsan , ganska chill dag i skolan idag. Gjorde köttfärspaj på hkkn och den blev lyckad. Idrotten var dock super seg. Vi hade vikarie och ja kort fattat han var inte den bästa ;P. Sen efter skolan skulle Alicia ta Livmoderhalscanser sprutan så jag tänkte att det vat lika bra jag med gjorde det så jag hängde på. Så nu är den 1:a av 3 sprutor avklarade. Men gud va ont det gjorde. Brukar knappt kännas alls annars men hon bara tryckte in sprutan som fan asså. Det gjorde svin ont. Kan ju säga att jag i skrivande stund har väldigt svårt för att använda höger arm.Den halvt hänger .. hehe. Nu skall jag vila armen och sluta skriva. Tror jag skall se på ett Bones avsnitt.

Skall ni ta Livmoderhalscanser sprutan?
Har ni redan gjort det?

berätta :)


Puss så länge bloggar antagligen ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0