Ledig + vackert väder :D

Hallosan  , vaknade ganska nyss. Synd att man vaknar runt 11 när man är ledig då vill man ju sova till 3 elr ngt. Särskilt när man inte är planerat in ngt under dagen. 1 Mars idag då , underbart och ute är det super fint väder. Får ta och palra mig ut en stund sen. Haha , så loggar man in på fb och alla tjejers statusar handlar om att Justin Bieber fyller 18 idag, man bara okeeeej. Nej , men kul för han. Jag hade la skrivit samma den 16 Oktober men. När alla skriver det blir det lite för mycket. Den 3 fyller btw Johan Palm år. Haha , inte för att ngn bryr sig. Men han var ju min idol flera år, den underbara pojken. Saknar verkligen alla sommar konseter och Johan Palm fans vänner. Sommaren 2009 var underbar. Skall jag vara ärlig är jag inte 100% säker på hur mycket han fyller. Tror det är 19... hehe. Fast han är la född 92? aja, spelar roll. Som sagt är jag ledig idag. Vet inte vad jag skall hitta på. Någon som har förslag?. Vill hellst inte sitta framför datorn hela dagen, som om jag vore sjuk liksom. Fan , vill åka till gbg och shoppa elr bio elr ngt nice. Men det är säkert ingen som kan idag. Dom flesta har väl redan ngt planerat. Nu skall jag iaf käka frukost , puss!'





Här får ni en bild på mig från i Januari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0