Knasiga Lördag..

Min Lördag blev rätt knasig. Gick som sagt med Emilia till busshållplatsen och sen tog en promenad hem. Sedan kollade jag fb , bdb osv och ett avsnitt av Bones. I slutet av Bones somnade jag ,haha. Så sov från 1-4 typ , fan trodde hela min dag hade blivit förstörd/bort blåst. Men drog hem till Julia och Sara och vi flummade runt ett tag. Sen målade vi naglarna och såg på film , "A lot like love" fick det bli efter som dom aldrig sätt den och jag babblade om hur bra den var. Fortfarande lika underbart bra film. Sen käkade jag där också + efterrätt som var Ben and Jerry´s. Mums , första gången jag åt Ben and Jerry´s. Har liksom inte fattat grejen med att köpa glass för 50 spänn när man kan få mycket mer för halva priset. Men nu fattar jag varför. Smaken var ju gudomlig, haha. Sen gick jag och Julia en promenad med deras hund Mira och nu sitter jag och lyssnar på sorgsen musik i mitt rum. Varför så sorgsen? , dont know. Kvällen var ju kul ändå. Men skall göra mig en "bad day" lista på spotify med musik som är ledsam. Så kan man lyssna på den om man har en dålig dag , fått sitt hjärta krossat eller ngt liknande. Tror jag skall se American Pie klockan 23:00 på 3:an också. Men nu skall jag göra ett inlägg om naglarna det kmr upp snart , puuss!


Bjuder på lite perfektion! :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0