I need some insperation!

Ja som rubriken lyder. I NEED SOME INSPERATION.. min blogg är trist eller hur? haha, och var ärliga nu. Jag bloggar om .. inget absolut inget. Min vardag och den är ju inget intressant. Nej  , nu skall jag ta mig i kragen och bli en grym bloggerska. Vill ha fler än 40 läsare vilket min statestik ligger på just nu , fan va dåligt egentligen. Jag skall finna min insperation snart det måste jag. Har för övrig spenderat min eftermiddag i sängen och bläddrat runt på www.lillalie.se underbart bra blogg hon har asså , jag är fast , klart bästa bloggen slår Fokie , Michas och alla andras nä hon är fan bäst. Där finner jag seriöst en massa insperation. Senare skall jag iväg till min farbror , lill kusinen och hans tjej som har fått sitt nya hus idag och även till kusinerna Elma och Emilia som bor några meter där ifrån. Skall försöka ta med mig system kamran och jag inte glömer. Se funderar jag på att gå igenom våran gammla dator på kort. Dock vet pappa inte vart datorn är .. vilket är ganska nödvändigt att veta. Men tänkte se om jag hittade några roliga kort på mig osv som jag tog med min gammla kamra för drygt 4 år sedan , spänande. Men som inlägget heter anyway "I need some insperation"..


Insperation kan man få från många olika saker...

Alla bilder är hämtade från http://weheartit.com :)















Insperation finns även i form av musik..









Stor fett kyss på er underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0