Dom kmr på Onsdag istället vilket ändå inte spelar ngn roll..

Hejsan , helt okej dag i skolan idag så skriver inget mer om det.
Nu är det tydligen så att Jedward kmr till Sverige på Onsdag nästa vecka istället för Lördag. Det spelar dock ingen roll för mig. Får ändå inte åka och ännu mindre nu när det är på skoldagar, fml. Jaja , life goes on även om det är tuff när man vet att dom flesta andra skall dit och träffa dom, men men man kan inte alltid få allt:(. Imorgon skall Moa och Alicia sova över. Vi skall ha "fest" haha på 3 pers typ. Hanna är fortfarande inte riktigt frisk och Bea är också sjuk så dom kunde tyvärr inte vilket var super synt mycket roligare om alla kan ju. Alicia skall på sin balett först också så jag och Moa blir forever alone till 10 halv 11, haha. Men är sjukt taggad inför morgon dagen/kvällen iaf. Vi kmr ha det grymt. Vi skall ladda upp med grym musik , gott att äta , sing star och bra filmer. Bra och bra filmer vi skall försöka åter uppleva barndommen med typ High school musical , haha töntar vi är. Japp men det skall vi , puss så länge nu skall jag plugga spanska :)


Bild från förra veckan Hanna och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0