Denna kväll ..

God kväll allihopa!

Sitter i mitt rum och kollar på Familjen annorlunda. Gillar det programet. Kul att se hur 2 personer orkar med så många barn jag menar 10 barn och vänta 1 till.. hur orkar man. Moa har varit här idag. Hon hängde med efter skolan. Så gjorde vi pannkakor till mellanmål , mums. Fast så gott ksk det inte blev , hehe. Men hon åkte hem för en kvar sedan. Så nu är jag forever alone igen med min kudde. Som jag kramar om. Har verkligen ingen fantasi vad jag skall blogga om. Men vill heller inte ta en blogg paus för det är grymt tråkigt för er få som läser min blogg. Jaja , har ni förslag på vad jag skall blogga om?`:)



En snygg bild på John!

Kommentarer
Postat av: Saga

jag tycker din blogg är bra som den är <3

2012-03-13 @ 15:46:30
URL: http://ammunitionen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0