Day 1: When did you start liking Jedward, be honest.

Hmm ganska svår fråga. Jag såg dom för första gången i slutet av April början av Maj förra året. Då såg jag först musik videon till Lipstick. Jag tyckte dom var super coola , unika , snygga , awesome låt osv massa positiva saker iaf. Sen typ under ESC så hejade jag på dom. Då kan man säga att jag började gilla dom. Men jag var inte besatt. Sen under sommarn så växte min lite udda fangirl kärlek till dom. När jag träffade dom den 9 Juli ja då visste jag att det var speciellt. Såklart var jag obsessed innan Sommarkrysset. Men då kände jag liksom att det var på riktigt. Nu kan jag stolt säga att jag är ett av Sveriges absolut största Jedheads =:D


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag måste ocksåsäga det, att även jag är ett av Sveriges största Jedhead ! :D

2012-04-01 @ 18:25:15
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0