Dag 9 - En bild på någon jag saknar

Eftersom jag saknar så sjukt många underbara personer blir det flera bilder... <3



Nadja , jag saknar att umgås med dig <3

'

Tiden då det var Johan Palm som gällde , Johan jag saknar dig , dina låtar hela sommaren 2009 <3



sjukt charmig bild , hehe . Saknar även brorsan Henrik Palm <3





Anja<3



kusinerna nere i Malmö som jag inte träffar lika ofta som er andra <3




Nathalie och Tove , miss u like hell<3



Lydia miss u to like kill me , miss yahh lovvee <3



Malin och Emilia <3  Träffar Emilia ofta men ändå den lilla tiden vi är ifrån varandra är hemsk <3




Saga , vad kan jag säga. Även om vi träffats 1 gång i ynka några timmar så känns det som jag känt dig hela livet. Du är otroligt fucking underbar. Du finns där när ingen annan vill lyssna eller ens försöka förstå , du är en vän som är guldvärd. Denna sommaren måste vi göra "Våran sommar" , puss bruden och grattis på födelsedagen också ;)



Edward  ,behöver inte ens berätta varför!<3


Julia , känns som evigheter du var här <3




John , behöver inte säga vrf här heller <3



Saknar alla brudar på bilden , Julia , Moa , Emma och Emilia <3

Kan ha glömt någon men det betyder inte att ni inte är saknade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0