Bilder från Mars månad!

Nu när jag var ute och fotade och skulle lägga in bilderna i datorn åkte en massa andra bilder från Mars med. Brukar glömma tanka över ibland. Men här kmr lite bilder från Mars månad. Ursäkta för den grymt dåliga bildkvaliten på bilderna jag tog nyss men får skylla på mörkret.








Bilder från innan Hedvigs dop :)



Kusin Frida!



Söta Hedvig :3














Mys hos kusinerna Melvin , Albin och Leona när Melvin fyllde år :D







Ja , mina perfekta små vänner. Fy fan när man lägger upp en bild där alla är med ser men skillnaden. Fuck my face. Ursäkta att ni tvingas se mig ;O









Dom 4 sista tog jag nyss , ser ganska ljust ut men det var det inte ;)

Nu skall jag ta det lugnt känner att jag bombat med inlägg idag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0