A cup of tea , a good friend and alot of thinking!

Hej , sitter i mitt rum just nu och dricker vanilj te , livet kan vara gott ibland asså. Har haft en helt underbart bra dag. Snackar skype med Moa nu också. Informations mötet angånde gymnasium var seeeg höll på i nästan 2 h. Men nu är det över iaf. Har ingen aning om vad jag vill gå för linje dock inget verkar kul , haha. Men lite inriktad på något med språk gillar engelska , länder , språk och olika kulturer osv. Väldigt intresserad av andra länder. Så något med språk tror jag iaf. Har bäst betyg i Spanska av alla mina ämnen med , fast vill inte jobba med just spanska. Nu skall jag snacka med Moa som tycker jag är osocial sen blir det BB , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0