3 timmars vandring.

Halloj , sitter här halft död efter dagen. Var faktiskt ganska rolig friluftsdag iaf. Vi gick till olika ställen och sen till en strand och grilla. Klassen delades upp i 2 grupper och jag hade faktiskt tur och hamna i den bästa. Vilket sammarbeta och laganda vi hade , grymt! Vi gick 2 och 2 på led och sjöng  1 2 1 2 haha , alla lärare berömde oss jätte mycket för det , vi stack ut iaf. Så vi lagledarna Acke och Anton vann varsin choklad kanin för att dom fick våran grupp att vara så gryma , det var dom värda. Acke hade ju för fan med sig ett tält ? :o bara för att impa elr ngt haha inte vet jag men men kul var det. Nu är jag helt slut i benen och snart somnar jag nog. Luktade fett mycket rök osv när jag kom hem så har precis tagit en dusch men luktar fortfarande kmr väl ha kvar lukten i någon vecka , hehe. Men nu skall jag vila , som sagt jag känner mig ganska död.. puss!


Kommentarer
Postat av: Youngbloodsweden - nathalie

Skicka på :)

2012-03-29 @ 15:51:20
URL: http://youngbloodsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0