19 grader , bikini , sola , just Mars?

Herregud va sommaren kommer fort. Man kan tro det är sommar nu ju. Idag har det varit 19 grader har spenderat eftermiddagen i bikini på taket och solat. Gick även en sväng ner till havet och gick runt i vattnet. Fortfarande ganska kallt men snart går det att bada :D iihhhh. Det är bara Mars ? :O kan aldrig minnas att det varit såhär varmt i Mars. Wonderful:D men det är typ det jag gjort idag, dom dagarna det är fint väder kommer märkas på bloggen då blir jag inte lika aktiv :) <3

Lite bilder från idag ..
















Jag är inte smal eller perfekt , men jag ser ut som jag gör och jag är stolt över det!










Ja som sagt jag har ingen direkt fin kropp (tycker inte jag iaf) men jag försöker lära mig leva med den. Förändra den är svårare än någon kan föreställa sig. Att lära sig acceptera är mycket bättre!


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0