What to do ?

Heii, sitter i mitt rum och vet verkligen inte vad jag skall göra. Lyssnar på musik det är väl typ det ända jag gör. Såg premiären av "Kontoret" förut. Haha , Solsidan var ju mycket roligare, men annars helt okej serie. Sen gjorde mamma en mumsig smoothie :D Längtar tills imorgon. Skall bli super kul med övernattning med girlsen. Bastu , snörullning , musik , filmer , snacks , hemlisar och mys, lovely :3

Här är lite fina bilder på oss genom tiderna :3
Alicia har jag känt sen jag var några månader och Hanna , Bea och Moa sen vi börja 7:an :)





Bild från 7:an på mig och Alicia :D




Jag och Bea bilden är från December 2012 :)



Alicia , jag , Hanna och Moa!



Alicia , jag och Hanna :D




Jag , Alicia , hanna och Moa :D




Alicia :D




Gammal bild på mig och Bea , guuuuud va min mage var.. ush.. :o




Hanna jag och Bea :3



hanna och jag :3



Hanna och jag :D





Moa




Bea , moa , Alicia och Hanna :)




Bea :D




Finisar :3








Att vi har varit så små :O haha









Jag vill bara att ni skall veta vart jag än är tänker jag på er ni är super bra vänner och jag ÄLSKAR er av hela mitt hjärta. Vi har haft några fina år ihop och många fler skall det bli. Jag hoppas att vi alltid kmr vara vänner. Det skall bli så roligt imorgon , all love to u , pussisar // Mathilda<3





Kommentarer
Postat av: Xx D R O P - www.drop.blogg.se xX

Snygg blogg ! :D

2012-02-12 @ 23:06:18
URL: http://drop.blogg.se/
Postat av: Bea

OMG VILKA BILDER :OO



haha, vad liten man ser ut på vissa bilder asså :s<3

2012-02-12 @ 23:18:55
URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Postat av: Hanna !

SV: hhaha tack detsammma! ;)

2012-02-13 @ 11:59:04
URL: http://hannniiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0