Varför är det så svårt att få allt rätt?

Ja , varför? allt är så himla komplicerat!
Livet är fullt med problem och skit.. forever alone på Alla hjärtans dag typ nää men asså. Nä nu skall jag sluta skriva en massa skit , skall ju blogga för att det är kul och för att dela med mig av mitt liv. Fast ni vill ju bara höra det roliga elr hur? men mitt liv består inte bara om roliga saker. Aja , nu skall jag fokusera på det som är bra och det jag har istället för det som är dåligt och det jag inte har. Life sucks sometimes .. it sucks without u.




summer feeling ..



Strap on your fake smile and embrace the world our something like that ..



Cry a river .. oohh yeah!


kram // Mathilda






Kommentarer
Postat av: Nina

Asså seriöst! Shit vad fin du är !!! :o <3

(Hittade hit från din bästaste Jedwardblogg :D)

2012-02-15 @ 11:34:14
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0