Vad gör man en tråkig Lördag , jo provar klänningar!

Haha  , efter jag duchat( det blev en duch orka inte bada) så kom Sara. Hade tänkt att jag skulle rensa garderoben så Sara hjälpte mig. Vi tog ut nästan alla mina kläder och slängde i en stor hög på min säng, sen provade jag några klänningar sen tröttna vi och la in allt i garderoben igen, hehe xd. Så kul har jag på en Lördags eftermiddag.

Här kmr bilder...




Klädhög ;O




Sara med några av mina klänningar ^^




















Min favorit klänning <3







Nu börjar autografen åka bort också... no.. :(




Egentligen skall denna klänningen vara upp vikt längst ner med snörren .. men orka inte göra det idag.








Japp , det var några klänningar det , gud vad jag älskar klänningar :D VILL HA SOMMAR NU SÅ JAG KAN ANVÄNDA DOM OCKSÅ :D


summertime = love



Kram// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh, älskar den rosa/oranga klänningen med svart där uppe :)

<3

2012-02-11 @ 19:15:08
URL: http://idiszen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0