Underbart väder :)

Halloj!

Super fint väder ute idag , solen skiner och fåglarna kvittrar , äntligen vår :D och efter det kmr sommar :´) ahhh<3.
Idag blir det nog en ganska lugn dag. Vet inte vad jag skall göra. Tänke först vara med Julia och Sara men dom var inte hemma. Får se när dom kmr hem. Sen tänkte jag pyssla typ en tavla med en massa mini Jedward bilder på. Men såklart hade vi ingen kartong i garaget så pappa får ta hem det imorgon från jobbet. Men jag har satt upp 2 nya posters på väggen. Skulle satt upp fler men sen tog knappnålarna slut.. fml, hehe. Ja , borde egenligen städa mitt rum också men orkar nog inte det idag. Nu skall jag chilla på livet och våren , ciao ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0