Trötter bloggar!

Konserten var helt okej. Dock hörde man inte så bra han som sjöng. Det var en besvikelse eftersom det var därför man var där (eller iaf därför jag var där). Men låtarna var ju bra. Btw, mitt halsont gick över i eftermiddags men kom såklart tillbaka lagom till kvällen. Så nu har jag ont i halsen igen , nu mer än förut också. Sen fick jag fram en massa känslor i visa av låtarna på konserten så jag orkade inte mera, var sjukt trött också. Så mamma och jag stack hem precis innan sista låten. Hatar när visa känslor bara dyker upp sådär genom en låt , ngn person osv. Så tänker man bara på det och börjar nästan gråta liksom. Leendet försvinner från läpparna och man ser sur ut, hehe. Ja vill inte heller gå in på vad det handlade om, lite för privat. Nu skall jag hälla i mig en massa halstabletter och ganska snart sova tror jag , får se vad som händer.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0