Tisdag morgon!

God morgon , precis färdig inför skolan. Fast såklart är inte mamma och Simon det så passar på att blogga.

Tror inte jag skall se på BB ikväll igen , orkar inte sitta uppe till 11 varenda kväll. Märkte det speciellt imorse, var typ helt död när pappa skulle väcka mig. Idag är det ju Tisdag , gött. Tisdagar brukar gå snabbast i skolan. Helt okej lektioner , fast inte så kul med idrott precis innan man skall hem. Varför har man ens idrott i skolan ? tycker det är onödigt. Man kan la ta en promenad hemma elr dansa till musik elr ngt. Då rör man sig ju och samtidigt i den formen man själv tycker bäst om. Räcker med teori inom i idrotten i skolan , tycker jag iaf. Nu skall jag snart dra hemifrån , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0