T.G.I.F!

Sorry för låg uppdatering idag. Glömde helt bort bloggen. Seg skoldag som vanligt , sjukt omogna killar i min klass också :P .Efter skolan drog mamma och jag på bokrea , wiioo. Älskar bokrea. Läser mest på sommaren men brukar köpa mig ett lager som räcker till nästa bokrea. Köpte 5 böcker så det är la bra.  Har varit hos Julia och Sara en stund också. Julia försöker lära mig att virka. Det går sådär, hon är super duktigt och har virkat en massa saker. Men jag hmm.. tog mig 30 min att virka en rad liksom. Kanske kan till slutet av nästa år i denna takten. För två jular sen fick jag garn av mamma och en bok "Virka Amigurumi" , och såklart har det bara leggat i ett skåp eftersom jag inte kan virka. Köpte även en ny "Virka amigurumi" bok på bokrean. Tänkte att det kunde vara bra att ha när jag väl kan. Lite mer filurer att virka liksom. Nu skall jag hänga lite på nätet , yeeeeyhh. Sen se Big brother live. Sen blir det ju Modern family ikväll och BB igen. Jedward är ju med i "The late late show" ikväll också. Man kan tydligen se det live på internet. Men det går halv 11 och då går BB. Hmm.. tror jag ser klipp på youtube på Jedward imorgon istället. Orkar inte vänta på deras bidrag i typ 1h. Puss så länge ;)









Fynden på bokrean!





Julia skall göra ett täcke av "mormors rutor" hon är en bra bit på väg :D











Lite saker som Julia har virkat ^^



Såhär ser det ut när vi virkar ;)


Om 16 min blir det BB :D

Kommentarer
Postat av: Julia Z

Jätte kul att du kom över till mig! Jätte mysigt! ;D Det får vi göra om ngn gång, så att jag kan lära dig lite mer ;) Du kunde ju jätte bra för att vara ny börjare :D

Puss Puss! <3

2012-02-24 @ 21:12:49
URL: http://juliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0