Take each day as it comes..

HI allihopa!

Ny vaken Tildis här. Idag vet jag inte vad som händer. Ganska lugn dag tror jag. Kanske skall kolla om moster Lisa vill göra något.

Tänk att det redan är Torsdag  , lovet började ju fan nyss och det är snart redan slut, åh. Önska att jag hade lov vecka 8 istället som dom flesta andra har. Då hade jag haft lovet framför mig nu. Aja , nu skall jag och mamma se på film innan hon måste lämna tillbaka dom idag. "Something borrowed" får det bli. Sen måste jag ju köpa nya Frida också eftersom bästa Julia Öjlwall är med i den :D, kul kul. Men nu blir det film..




Här får ni en bild som vi tog utan för Jedwards hotell i gbg.
Julia , Moa , Emilia jag och Emma , love you guys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0