Tågolycka + nya byxor!

Hejsan , under sista lektionen idag hörde vi en ambulans. Efter skolan vissade det sig att någon hade blivit på körd av tåget, tydligen en äldre man. Varför händer detta? börjar det bli en tradition? det var ju bara 1,5 år sedan 2 tjejer blev på körda och dog. Denna mannen dog också, hemsk. Ahja.. vill inte snacka mer om det nu skall vi vara glada. Sen åkte mamma och jag till U and Me och jag köpte 2 byxor. Likadana som jag har röda fast 2 andra färger. Älskar dom byxorna. Dom har en dragkedja på ryggen istället och är jätte bekväma. Köpte ett par knall blåa och ett par jeans färgade, nöjd :D Nu skall jag nog se en serie och plugga lite , hej så länge!






Bild på byxorna .. dålig bild vet men vill ni se bättre får ni kommentera så fixar jag det ^^



Puss// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sara Z

haha samma som jag har! :P

2012-02-07 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0