Study study and more study...

Pluggar ihjäl mig typ, egentligen inte har pluggat typ 30 minuter men börjar redan tröttna totalt. Måste plugga in en massa städer och regioner i Spanien. Skall typ kunna placera in dom på den karta elr nått, åhh orkar inte. Men nu kan jag regionerna iaf svårare med städerna..

När jag och Julia skulle till min farmor och hämta sylt och grädde, så gjorde jag en riktig vurpa. Eller nästan. Glashalt i den backen asså.. halka först fram sen bak sen fram sen bak åå herrgud. Tur att man har en riktigt fin hjältina inärheten. Julia höll mig i ryggen som tur var så jag ramlade inte. Hade nog gjort ont och blivit ett rejält blåmärke. Hörde att Julia hade ont i ryggen nu , sorry girl. Vi får gå ut och sanda imorgon , haha.

Nu skall jag plugga vidare sedan läsa lite i boken som skall vara utläst nästa Fredag, efter det kanske det blir skype med någon finis ;)



Visst är vi snygga i våra pälsmössor ;)
















Haha xd





btw , blev ganska nöjd med resultatet av pannkakorna. Lite väl gula kanske , undrar varför? jag hade ju inte direkt i saffran , ähh det smakade gott iaf :)


Kramis// Mathilda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0