Städa ksk?

Hmm.. nu kom jag på vad jag kunde ängna min eftermiddag till, städa. Haha , skrivbordet är fullt av nagellak , böcker , tidningar och en massa annat. Golvet är.. hmm faktiskt ganska rent. Men en av mina fotöljer är det typ 1 m lång hög med kläder på. Inte så konstigt att jag inte hittar ngt att ta på mig som är rent. Allt ligger i den högen typ.. haha. Nää men det skall jag nog faktiskt ta och göra. Men först blåsa håret och käka ngt inte ätit idag än och magen kurrar så det är väl bäst.  Sen behöver jag nog gå en promenad , känner att det var ett tag sedan. Pgav snön och kylan. Men varför måste det snöa idag ? när jag är på hurtigt humör. Nää blir nog ingen promenad idag heller. För kallt. Usch.. nää fy.




Osminkad och blött hår , nice (y)


Kram//Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0