Slarviga jag!



Hallo , dagen har faktiskt gått riktigt fort. Hade en rolig idrotts lektion ( just nu håller vi på med dans, kanske därför). Moa och jag försökte komma på dans steg och flummade runt, haha. Sedan drog typ hälften av alla 8:orna iväg på någon teater. Ganska lång tråkig teater men den hade iaf ett fint budskap. Sen så har resten av lektionerna bara flytit på. Elr inte Biologin. Vi skall skriva om olika sjukdomar och jag har blodförgiftning, wiio super, eller inte. Efter som jag jobbar fortare än dom flesta andra så var jag redan klar. Satt och tog bilder på Photo booth typ hela lektionen. Inte så kul. Kollade några bloggar också men det var typ det. Sen efter skolan inser jag att jag glömt ringa farfar som skulle hämta mig idag. Så när jag ringer kan han inte, åhh. Kollar i väskan och så finns inte busskortet där? :o vill gärna hem liksom, hehe. Ringer mamma som är hemma och är sjuk. Och ja såklart vill hon inte gärna hämta mig dessutom hade hon precis duchat och tyckte det var dumt att dra ut med blött hår osv. Så fick ringa morfar , hade tur denna gången. Han hade möjlighet och hämta mig , behövde bara vänta typ 5 minuter, gött!  Så ja nu sitter jag hemma i köket och käkar musli. Tänkte plugga lite kanske ? 2 prov nästa vecka och 2 redovisningar. Behöver all tid jag kan få. Men först blir det nog lite mys framför någon bra serie.

Lite snygga bilder från idag , haha..





Jag tror inte det finns ngn som är så beroende av sin pälsmössa som jag. Jag tar på mig den på morgonen och tar av mig den innan jag skall sova. Jag har till och med sovit i den en gång , myyyyys :3








Hanna och Moa :D






Hanna sötis :3



Peace out , jag är från Planet Jedward! (y)




Dagen får hittills ett relativt godkänt betyg :)


Kramis// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0