Sista dagen på lovet ^^


Hej , sista dagen på lovet idag, inte så nice. Anja åkte hem runt 1 sen drog jag ut på en promenad i skogen, riktigt skönt. Väldigt fint väder idag. Lite vårväder liksom. Solen skiner och det är faktiskt några plus, gött. Gick en runda och så när jag skulle ner för ett brant berg. Där jag brukar gå. Var det is över allt, hehe. Och jag orkade inte gå runt och tillbaka igen så jag satte mig på rumpan och kanade ner för berget. Blev lite blött med det var det värt, ganska kul faktiskt. Borde åka pulka iår inte gjort det, få tillbaka gamla minnen. Fast nu smälter ju snön bort. Borde tänkt på det tidigare .. ;p. Sen hittade jag min gamla dagbok. Den hade såklart lås men jag vände upp och ner på mitt rum och tillslut hittade jag nyckeln till. Åhh så kul att läsa det man skrev typ 2006- 2007 var ju liksom 9-10 år då, och såklart fick man typ hoppa över en massa som inte gick att läsa. Gud så fult man skrev då, påstår ju inte direkt att jag skriver bättre nu men.. haha. Mitt skrivande har faktiskt inte förbättras nånting sen vi fick datorerna i skolan. Nu skriver vi aldrig på papper längre bara på tangenter. Varken stavningen elr handstilen blir bättre. Dåligt egentligen. Skriver man på papper nu får man typ kramp efter några minuter liksom.

Nu skall jag nog lima in lite gammla bilder i fotoalbum. Tycker det är mysigt och göra. Mamma har en massa foton från när vi var typ 3-10 år jag och Simon. Som hon inte har gjort ngt med. Så jag limar in i fotoalbum. Ganska sällan , men nu fick jag lust. Skall börja innan lusten försvinner , puss.






Osminkad trist tjej.se elr ngt xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0