Simdag!

Hallo , idag skall vi ha ngn "Hjärt och lungräddnings dag" vi skall även sima i badhallen också. Dock skall inte jag vara med och sima , skönt. Hatar att ha en massa som stirar på ens kropp, jobbigt. Men vi skall typ göra lite annat också tipspromenad tror jag och lite så. Ganska chill dag. Annars ser resten av dagen ganska tom ut. Skall rå plugga so och spanska ikväll men det är då. Nu vill jag inte tänka på plugg , skall börja klä på mig ytterkläderna nu, pappa tjatar , hehe. Ha en bra dag!





En bild från förra sportlovet då vi var i Spanien :)


Kram// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag bor i Gbg :D

Du?

2012-02-09 @ 12:49:01
URL: http://idiszen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0