Rösta på Youngblood!

God morgon!

Nu gör jag ett inlägg här om Mello ikväll. Ni får ta era telefoner och ringa och rösta på Youngblood. Dom skall vinna förståt? ;) haha. Nää , men jag känner Simon så vore coolt om det gick riktigt bra för dom. + att jag lovade att rösta jätte mycket och det skall jag göra. Men vet inte hur många röster man får för sådär 200kr. Så jag behöver hjälp av er blogg läsare. Btw , dom liknar 1D på super många sätt så ni som gillar 1D kmr säkert gilla Youngblood. Anja som också känner Simon (genom en teater sak) kmr hit om typ 1h hon skall sova över så vi kan kolla Mello och heja ihop , kul kul. Så klockan 8 ikväll myser vi ner oss i soffan med lite chips och varsin telefon. Gör det samma ? ;) (gud va jag tjatar) haha.

Här är en video med en av Youngbloods låtar :)'



Simon är den mörkhyade :3





Här är en grymt gammal bild på Simon från revyn! :P



Anja , Simon och jag på bilden. Super dålig bild jag vet men det var den ända jag hade på denna datorn.
Anja och jag sjöng "Älskade ängel" och Simon dansade i bakgrunden, roliga tider :D




Simon nu ;)



Youngblood!


Nu skall jag äta frukost och sen stixa till tåget och hämta Anja, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0