Reflect your beauty!

Nu fixar jag mig och lyssnar på musik har fastnat för Lalehs låt "Some die young" , jätte bra. Ni som inte hört skall lyssna på den. Sen blir det lunch och en snabbis till torget. Har haft ngn typ vit knölsak över ögat. As fult iaf. Och när jag tittade mig i spegeln förut så såg den konstig ut så jag typ skrapa på den och det försvann. OHH , happy , har haft den i typ ett halv år:/. För övrig älskar jag min lilla spegel jag fick av Julia och Sara för typ 1 år sedan elr var det kanske 2 år sedan , minns inte. Super fin är den och rysk , hehe coolt med ngt annorlunda.


Laleh "Some die young"






Ursäkta att ni måste se mig utan smink , men ni kan ju blunda o.O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0